Friends

 
 
 
 
 
 
Jag har gått och grävt ner mig i tv-serien Vänner. För cirka två veckor sedan bestämde jag mig för att se alla avsnitt av Vänner. Och ja, av någon anledning så har jag enbart sett vissa avsnitt tidigare. Nu tänker jag: HUR SJUTTON KUNDE JAG MISSA VÄNNER???????????????? Ja typ så. Ligger i skrivandet stund på säsong 6, avsnitt 6. Jag har liksom hamnat lite i en vänner-koma. För jag finner det fridfullt att sitta hemma själv om kvällarna och mysa ner mig i soffan med en kopp te samtidigt som jag kollar på avsnitt efter avsnitt. 
 
Och nu när jag har fått mersmaken av att plöja igenom serier så har jag redan tänkt tanken att jag ska ta ännu en serie att plöja efter denna :) Känner mig som en riktig tv-serie-nörd nu. Men det är bara så skönt och fridfullt.
 
Jag har även börjat med att hoppa ner under täcket ungefär en timme innan sängdags för att läsa ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0