Yesterday it was Valentine´s day

Jag hoppas att alla ni med någon speciell i ert liv hade det mysigt på nåt sätt igår. Själv hade jag en riktigt bra dag. På morgonen vaknade jag med sällskap här hemma. Darl hade intagit min soffa sen kvällen innan. Sen föreläsning i två timmar innan lunch. Och efter lunch kom Ellis in med nyköpta semlor från ett bageri, så jag, Björn, Ellis och Isabel njöt av varsin semla och sällskapet. Sen satt vi och myste i nåra timmar, med plugg, innan jag, Björn och Isabel besökte studentpuben. De hade så klart gjort det till en kärlekspub en dag som denna, haha. Men vad fint det var där för en gång skull! Jag och Isabel delade på en flaska rött vin och sen testade jag även en kaffeöl. Den där kaffeölen var spännande. Juste vi fick ju även sällskap av Simon och hans vän en stund... vi visste inte om att Simon skulle va där så det blev en positiv överaskning när han kom  in. Även Laigar joinade oss efter ett tag. Men runt nio så packade jag och Isabel ihop oss och lämnade villan för hemfärd. Jag väntade besök i form av att min underbara gymnasievän Ina skulle komma!!!! SÅ bra avslut på en redan mysig dag/kväll! Jag har nu sällskap av en skåning, som sover på min luftmadrass, hela helgen :) 
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0