Jahapp

Den här dagen har varit helt wierd rakt igenom...
 
Det började med att jag var så trött igår att jag somnade redan vid 22 tiden. Alla spänningar som jag gått och burit på hela den här veckan släpptes plötsligt + att jag bara sov 4 timmar den natten. Så vaknar jag 12.30 idag! :O
 

Helt galet groggy var jag.
 
Tror jag åt frukost runt 14, när jag orkat resa mig ur sängen och förflyttat mig till soffan. 
 
Sen satt jag mest och stirrade in i datorskärmen eller på mobilen. Min tanke var att jag skulle vakna till liv efter lite kaffe och slappande. Men det blev snarare tvärtom. Ju mer klockan blev desto mer förstörd blev jag. Vid det här laget tror jag att jag hade fått ner ca 10 stycken spel-appar till mobieln. Och börjat inse att jag alldeles för snart måste orka mig ut till Ica om jag vill ha mitt paket den här veckan samt att jag var i extremt behov av toalettpapper. Jag funderade långt och länge på att gå ner till min lokala butik här. Som jag ännu inte har besökt heller??? Jag menar toalettpapper.... Ica.... långt. Men, mitt paket vann kampen tillslut iallafall.
 
Min utomhustripp gjorde tyvärr inte saken bättre, vilket jag hade hoppats på. Det enda jag fick ut av det var allt jag kom hem med samt stelfrusna händer.
 
Vid det här laget var klockan redan 20 och min plan var att göra mannagrynsgröt till middag.
 
Slog mig ner på sängen.
 
Spelade lite spel på mobilen.
 
Hämtade mig från kylan. 
 
Kollade klockan.
 
Ehhh... 21.50, what the heck happened?!
 
Aja. Nu har jag värmt på det sista av min potatis och morotssoppa. Det gick liksom lite snabbare än att fixa mannagrynsgröt till och med.
 
Jag säger bara: alltså vilken dag.... finns den ens....?
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Usch då, men såna dagar har man ibland bara. Du behövde nog vila :) kram

2013-02-22 @ 21:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0