It is so nice that I don´t know where to go

Jag har köpt ett paraply för vårens och sommarens regniga dagar! 
Har inte ägt ett paraply på flera år så nu tyckte jag att det var dags. Det känns som att det är något som verkligen behövs. Hämtade ut mitt paraply idag och smälte när jag insåg att det till och med var ännu snyggare än på bilden. Hata mig inte nu, men nu tycker jag att det kan regna lite ;)
 
 
Är perfekt för mig att det är ihopfällbart, då får det plats i alla mina väskor... jag som hatar att gå och bära på lösa saker.
Paraplyet är av märket Lisbeth Dahl och är köpt från webshoppen hemlängtan. Det finns en del andra väldigt snygga paraplyer där med! Och en massa annat skoj för den delen med. Hade jag haft mer pengar så hade jag köpt på mig lite allt möjligt därifrån.
 
Nu ska jag ta mig en liten tupplur innan jag orkar plugga. Sååå trött, zZZzzZzzz.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0